Menu
Realizacje

Gra logopedyczna – naklejka podłogowa, zabawy logopedyczne dla dzieci.

Nowość! Gra logopedyczna naklejka.
Naklejka podłogowa “Radosne R” idealnie sprawdzi się na szkolnym korytarzu lub przed gabinetem logopedycznym.

Gra logopedyczna “Radosne R”:
– stworzona przez logopedę,
– pomaga kreatywnie wykorzystać czas przed zajęciami (wystarczy przykleić ją na podłodze przed gabinetem),
– wspomaga wywołanie głoski “r”,
– powoduje utrwalenie głoski “r” w wyrazach i onomatopejach,

Szczegóły:

– instrukcja gry i pedagogika zabawy dołączona jest do opakowania,
– naklejka podłogowa pokryta antypoślizgowym laminatem (R11),
– naklejkę podłogową można stosować w miejscach użyteczności publicznej,
– 4 wersje do wyboru: od 25 do 42 elementów, śr. el. 25 cm,
– łatwy montaż.

Do wyboru są cztery rodzaje układów gry logopedycznej:

1. 37 elementów,

2. 42 elementy,

3. 25 elementów,

4. 32 elementy.

Opis produktu:

Nasze gry korytarzowe wykonujemy z trwałej, samoprzylepnej folii podłogowej, pokrytej antypoślizgowym laminatem. Naklejki podłogowe Smart Plac można stosować w miejscach użyteczności publicznej, są produkowane w Polsce z atestowanych materiałów.
Gry podłogowe posiadają właściwości antypoślizgowe i wysoką odporność na promieniowanie UV. Naklejki nadają się do stosowania wewnątrz budynków, a zalecana nawierzchnia to podłogi winylowe, gruntowany beton, marmur, lastriko, parkiet i ceramika. Nasze naklejki na podłogę są sprzedawane wysyłkowo, a bezpieczną przesyłkę zapewnia solidne opakowanie. Montaż gry jest bardzo łatwy, instrukcję znajdziesz w opakowaniu.

POBIERZ CENNIK 2020 – NAKLEJKI PODŁOGOWE SMART PLAC

 

Kilka słów od autora:

“Wśród zaburzeń artykulacji u dzieci w tym właśnie okresie [przedszkole, szkoła podstawowa], rotacyzm to, obok seplenienia, najczęściej występujące zaburzenie mowyRóżnorodność przyczyn tej wady oraz wielość jej odmian powodują, że w terapii logopedycznej należy stosować odmienne warianty ćwiczeń.

To właśnie z tych doświadczeń zrodził się pomysł gry „Radosne R”. 
Może ona stanowić pomoc w pracy nad mogirotacyzmem (elizją, opuszczaniem głoski „r”), pararotacyzmem (substytucją, zastępowaniem głoski „r”) oraz rotacyzmem właściwym (deformacją głoski „r”).

Wykorzystanie różnorodnych wariantów gry (zamieszczonych w instrukcji) może wspomagać wywołanie głoski „r” oraz utrwalać prawidłową jej wymowę w pojedynczych sylabach, w onomatopejach (wyrazach dźwiękonaśladowczych), w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie, w końcu – w zestawieniach wyrazowych i w zdaniach.

Choć zabawa i uczestnictwo w grze nie zastąpią w pełni terapii logopedycznej dzieciom, które nie osiągnęły jeszcze normy językowej, to będą doskonale stymulowały językowe umiejętności, umilą i pozwolą kreatywnie spędzić czas na szkolnym korytarzu w czasie przerw śródlekcyjnych lub w oczekiwaniu na zajęcia logopedyczne.

Opierając się na zasadach pedagogiki zabawy oraz wykorzystania ruchu w edukacji, chciałam pokazać, w jaki sposób, wykorzystując zabawę oraz wspólne w niej uczestnictwo dzieci (a nawet dzieci i terapeuty), budzić zaciekawienie dziecka mową, wspomagać jej naukę i rozwijać niezbędne dla jej prawidłowego funkcjonowania aspekty: sprawność narządów mowy, zdolności fonologiczne, poprawną artykulację, kompetencje komunikacyjne.

Żywię głęboką nadzieję, że udział w grze „Radosne R” będzie twórczo rozwijany dla osiągnięcia optymalnych efektów rozwoju mowy dziecka.
Wszystkim uczestnikom gry, dzieciom oraz ich nauczycielom i terapeutom życzę przyjemnej i odkrywczej zabawy!”

Beata Anna Dziemidowicz – pomysłodawca gry “Radosne R”
nauczyciel języka polskiego, logopeda.

 

Copyright © SmartPlac sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Google Plus
Google Plus
Google Plus
Youtube
Youtube
Youtube
Instagram
Instagram
Instagram
Pinterest
Pinterest
Pinterest