Edukacyjne naklejki Kraków
Edukacyjne naklejki Kraków SP 29
Zabawa dla najmłodszych bez wątpienia oznacza radość. Jeśli do tego dołożymy konkursy z ciekawymi nagrodami, to mamy tylko dodatkową frajdę. Tworząc nasze edukacyjne gry dla dzieci, chcemy, aby robić coś więcej – dlatego działalność społeczna nie jest nam obca. Tym razem ufundowaliśmy nagrody – edukacyjne naklejki podłogowe szkole z Krakowa wraz z montażem. W konkursie, który odbył się 10 czerwca, w ramach pikniku “100 sposobów na zabawę” – 4. urodziny TAURON Areny Kraków i Dnia Dziecka z firmą RadwanSport, zwyciężyła Szkoła Podstawowa numer 29 imienia Jana Matejki w Krakowie. Edukacyjne Naklejki podłogowe Mapa świata, Pierwsza pomoc – twister, Gra w klasy, Naśladuj mnie, Hopla – nasze propozycje, jak widać – już po realizacji – należą do udanych! Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć swoją cegiełkę do szczęścia dzieci, którym jeszcze raz życzymy ciekawej rozrywki połączonej z nauką.
Edukacyjne naklejki podłogowe przekazane SP 29 Kraków
Mapa świata – zobacz
Podłogowa mapa świata pobudza dziecięcą wyobraźnię i pozwala najmłodszym dowiedzieć się nowych rzeczy o świecie. Dzięki ciekawym ilustracjom dzieci poznają najważniejsze atrakcje krajów i pogłębiają wiedzę geograficzną.
Pierwsza pomoc twister – zobacz
Gra uczy najmłodszych zasad udzielania pierwszej pomocy, ponieważ tylko wtedy będą wiedziały, jak zachować się w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia. Naklejka podłogowa jest pomocna przy prowadzeniu lekcji, dotyczącej udzielania pomocy.
Gra w klasy Smart Plac – zobacz
Gry w klasy nikomu nie trzeba przedstawiać. Jest to gra ruchowa, wspierająca koordynację ruchową, dająca dzieciom wiele frajdy.
Naśladuj mnie – zobacz
Gra naśladuj mnie to popularna gra, polegająca na wykonywaniu takich samych ruchów, jak osoba stojąca naprzeciw.
Zabawa wymagająca koordynacji wzrokowo-ruchowej i orientacji w przestrzeni. Wersja korytarzowa gry jest wzbogacona dodatkowo o cyfry, wspomagające naukę odczytywania godzin na zegarze.
Hopla zabawa – zobacz
Zabawa wymagająca koordynacji wzrokowo-ruchowej i orientacji w przestrzeni. Ilość zawodników jest dowolna. Dzieci kolejno skaczą zgodnie ze wskazówkami na poszczególnych polach Hopla. Należy zwrócić szczególną uwagę na kierunek ruchu zgodny z ustawieniem na planszy. Jeśli zawodnik wykona poprawnie wszystkie zadania kończy grę, jeśli się ”skuje” wraca na koniec kolejki.